فعالیت سربازان در 5000 عنوان شغلی ارتش سرباز وظیفه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 35
نویسنده : علی

 امیر شهرآئین با بیان اینکه در مجموعه ارتش بیش از 5000 عنوان شغلی به کارکنان وظیفه داده شده است، گفت: در سپاه پاسداران نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظامی نیز همینطور است. ما برنامه داریم تا مشاغلی را که در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تعریف نشده را بیاوریم و در نیروهای مسلح آموزش دهیم و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید در رویکردهایمان یک سری تغییر ایجاد کنیم گفت: یک سری اقدامات در نیروهای مسلح زیرساخت می‌خواهد و ما باید این زیرساخت‌ها را ایجاد کرده و از تمام مشاغل و تخصص‌ها استفاده کنیم.

مسئول طرح و برنامه ریزی معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در این زمینه می‌توان از ظرفیت تشکل‌ها استفاده کرد، گفت: تغییر سبک آموزش‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها زمان بر بوده و نیازمند کمک است، گفت: ما باید تاکیدات‌مان را به جای تعداد مقالات روی کاربردی بودن اقدامات پژوهشی و مقالات ببریم.




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: